Passerat målsnöret

Jag har precis publicerat det 100:e inlägget i #Blogg100 utmaningen. Utmaningen har inneburit att jag de senaste 100 dagarna presterat minst ett blogginlägg varje dag. Förra året var det riktigt tufft att komma i mål. I år var det inte lika jobbigt även om jag varit sent ute vid ett par tillfällen samt publicerat inlägg bara för att jag måste göra det. Jag kommer i ett senare inlägg kika tillbaka på de 100 dagarna och se vad det är jag egentligen har skrivit om.

Men nu njuter jag av att ha gått i mål i utmaningen.

/farsan

P.S Det är ovant att här inte ange vilket inlägg i ordningen detta är D.S

Kommentera

