Äntligen!

Äntligen fick jag en stund med kameran. Igår åkte jag ner till Göteborg för att idag åka vidare ut till Marstrand för konferens. Ska bli spännande att se vilken fotomiljö jag kommer att mötas av där. Min ursprungliga bild av vad Marstrand är var totalt fel. Jag trodde det var en konferensanläggning…nu hoppas jag på saltvatten, klippor och vacker natur.

Då jag nu har egen tid och bara mig själv att rå om var jag uppe med tuppen nu på morgonen för att ge mig ut på stan för att plåta. Då det var ett tag sedan jag var ute bland folk och plåtade så var det en ovan känsla. Dessutom var det dåligt drag på gatorna vid 6-tiden på morgonen så inte riktigt det vimmel som jag kanske hade behövt. Men några bilder finns det på minneskortet att gå igenom sen. Får se hur många av dessa som blir kvar efter genomgången.

 

******************************************
Detta är inlägg 83 av 100 i bloggutmaningen #Blogg100

 

Kommentera

