Klistret

Sitter i klistret idag igen. Tiden idag har knappt räckt till att läsa mailen. Konstaterar att ett trevligt inslag på jobbet är att umgås efter jobbet. Ett tillfälle att få höra lite andra samtalsämnen än det rent jobbmässiga tugget, även om det inte alls är fel att prata jobb. Är just den variationen som är tjusningen tycker jag.

Ett problem jag har haft på sistone är att batteriet i telefonen tar slut innan jag hinner hem. Jag har dessutom inte vari tillräckligt ofta på kontoret för att ladda på batteriet. Detta föranleder att jag avslutar detta inlägg med hopp om nya uppslag och mer tid till morgondagens inlägg.

******************************************
Detta är inlägg nr 68 av 100 i bloggutmaningen #Blogg100

Kommentera

