Vad har du på hjärtat?

Jag stirrar blint på frågan på statusraden i rutan för att skriva ett utkast till ett inlägg – Vad har du på hjärtat?

Jag har precis avslutat förberedelserna inför en presentation imorgon och kom precis på att jag inte hade skrivit dagens blogginlägg. Det har hänt vid ett par tillfällen tidigare och då har det faktiskt hjälpt att bara svara på frågan Vad har du på hjärtat? som står i textfältet där jag snabbt kan tota ihop ett utkast till inlägg.

Idag dök inte ämnet upp. Inte ens något kring foto som dominerat de senaste 66 inläggen. Det jag bara kan konstatera är att temat för denna veckas Fotosöndag är kvadrat. Precis som jag hoppades innan detta inlägg hoppas jag också kunna ”springa” på ett kvadratiskt motiv att fånga på bild innan söndag.

Nu hoppas jag att nattens sömn blir sammanhängande (var ett tag sedan sist) så att jag vaknar pigg och utvilad till morgondagens möte och presentation.

******************************************
Detta är inlägg nr 67 av 100 i bloggutmaningen #Blogg100

 

Kommentera

