Örat som hållplats

Veckans tema i Fotosöndag är hållplats. Min plan fram till nu var att lägga in ett bidrag med våra nya gupp på vägen utanför. Den bilden får dock vänta en dag eller två innan den publiceras.

När jag tittade på mina bilder igen så skrotade jag gupp-idén och laddar istället upp den idé jag fick tidigare i veckan när jag var hemma och vabbade. Det var i samband med att jag drack en kopp kopp kaffe och såg örat på kaffekoppen i solljuset som det slog mig. Där var ju hållplatsen – hållplatsen i form av örat på min kaffekopp.

Så fram med mitt microobjektiv och rigga en lite fotomiljö på köksbordet i solljuset. Då kan det bli så här.

 

 

******************************************
Detta blir inlägg nr 37 av 100 i bloggutmaningen #Blogg100
One comment

Kommentera

