I Gessleland

Tog idag flyget ner till Halmstad och Gessleland, dvs. Tylösand. Begav mig ut till Arlanda i ottan för att jobba undan en del på flygplatsen innan avfärd.

För första gången i mitt liv skulle jag flyga med ett plan modell mindre. Gick alldeles utmärkt. Tack och lov hade jag mina in-ear hörlurar som också fick fungera som hörselskydd då det var ganska hög ljudnivå i kabinen.

Tyvärr ville inte våren riktigt visa sig från sin rätta sida idag, även om det såg lovande ut på vägen hit. Hade hoppats på lite tid utomhus men det blev bara en kort promenad i duggregnet efter att vi avslutat dagen.

Kan tänka mig myllret av alla badande människor på stranden under sommarens soliga dagar.

Nu är det hög tid att ladda batterierna inför morgondagen. Längtar till morgonen och förhoppningsvis en god hotellfrulle.

Kommentera

