Dagens lärdom

Vad tar jag lärdom av efter dagen på jobbet idag?

Jo att planera bättre på jobbet, dvs tiden går fortare än vad jag tror. Helt plötsligt är det alldeles för kort tid kvar och allt blir alldeles för komprimerat.

En annan sak är att skapa mig ett ordentligt rådrum till problem, dvs inte kasta mig in i att lösa det på en gång. Att försöka få distans till problem och också kanske få fram mer fakta i målet. det tror jag gör att jag kan stänga ett ärende direkt istället för att skapa merjobb för mig eller någon annan.

Får klura på metoderna till ovanstående problem vid tillfälle.

Kommentera

