Kul att få festa med min fru

I förrgår kom så inbjudan till brorsan och hans sambos bröllop. Ska bli riktigt kul att gå på bröllop och fest. Jag håller också tummarna för att vi får soligt och varmt den dagen. De har bestämt sig för att ha ett utebröllop (iofs med backup-plan vid dåligt väder, men ändå)

Just nu klurar jag som bäst på vad jag ska hitta på i mitt tal. Jag för ju lite noteringar när det emellanåt poppar upp idéer i skallen så förhoppningsvis går det lätt att sätta ihop de till ett tal.

Men hur eller hur så ska det bli grymt kul att få partajja lite tillsammans med min fru. Känns som det var år och dar sedan vi var på fest där vi inte behövde tänka på att barnen ska ha frukost dagen efter. Sen ska vi ju inte festa allt för sent…jag vill ju inte missa frukosten…eller brunch kanske det blir…dagen efter. Förhoppningsvis med croissanter och nutella som pricken över i:et.

One comment

Kommentera

