Ineffektiv solig söndag

Idag har det varit en dag där det känts som jag varit igång hela dagen utan att kunna sitta ner och få en lugn stund. Jo förresten…fick en halvtimme i solen.

20130317-205713.jpg

Annars är upplevelsen att dagen kretsat kring ikeahyllor. Montering från det att frukosten plockats av bordet till nu, när jag ligger och pustar ut bredvid @_Lillebror och väntar på att han ska somna. Fruktansvärt ineffektivt känns det som. Normalt borde de varit monterade på en förmiddag, men det hände visst något…typ hela tiden. Ska det inte ätas, så är det något annat som ska fixas med. När jag på eftermiddagen skulle fortsätta monteringen, ja då kom jag på att grytan till middagen var tvungen att fixas i ordning…den behöver ju 2-2,5 timmar på sig. På så vis rök en halvtimme till. Men nu är hyllorna på plats och jag var rätt nöjd med min insats. Bara en av hyllorna som var lite felmonterad…

Bilden på @_Storasyster i spånget får på sitt vis illustrera dagens tempo.

20130317-205912.jpg

Kommentera

