Plötsligt var klockan 05:51

Igår så gick vi och la oss som vanligt. Vid 22-tiden hade jag väckt @_lillebror i hopp om att han skulle sova hela natten.

Dröm om min förvåning när jag vaknar av att han skriker och klockan visar 05:51. Dessutom vaknar jag utvilad…galet. Nåväl.

I kväll prövade vi samma sak i hopp om ännu en natt utan avbruten sömn. Är nästan lite stressad av det, men än så länge har han inte vaknat. Får se om klockan visar 23:34, 02:14 eller 05:51 när vi väcks i natt. Eller kanske att jag får väcka honom…nä, ska inte dra för stora växlar på natten som var. En gång är ju som bekant ingen gång…får se om det blir en gånggång imorgon.

Hur som helst är det hög tid gör mig att sova nu!

Kommentera

