Blev överväldigad av gårdagens många #ffse

På fredagar på Twitter brukar ju twittrare tipsa andra twittrare personer man tycker är värda att följa av någon anledning. Är du inte bekant med Twitter så går det till som så att man i ett inlägg skriver dels de personer som man uppmanar andra att följa. Sedan taggas inlägget med #ffse.

Själva taggen #ffse står för Follow Friday och SE står för Sverige.

Igår fick jag väldigt många rekommendationer vilket var lite överväldigande. Det är ju förbannat kul också att få en #ffse, det ska jag inte sticka under stol med. Ibland upplever jag att mina tack för #ffse:n kanske kan upplevas som slentrian, men jag vill här förstärka att varje rekommendation som jag får värmer väldigt mycket. Förutom att det är kul när nya twittrare väljer att haka på mitt twitter är det faktiskt kul att bli ihågkommen av de som redan följer mig och står ut med mitt vardagskvitter. Jag menar, jag är ju bara en av väldigt många twittrare som följs och då känns det faktiskt överväldigande att i det sammanhanget bli ihågkommen i en #ffse.

 

Kommentera

