Hade en bild av komma tillbaka till jobbet

Har ju varit föräldraledig sen i augusti och har de senaste veckorna jobbat hemma i samband med @_Lillebror inskolning. Nu har det äntligen blivit dags att åka in och fysiskt närvara på kontoret. Få tanka energi från kollegor och kanske få ett och annat problem på halsen som legat och mognat till sig, vad vet jag.

Ovanstående text hade jag som utkast till dagens bloggpost. Hade ju föreställt mig en dag med en massa möten, men dagens rivstart ingick inte i mina kalkyler. Självklart skönt att vara tillbaka till jobbet, men att tanka energi blev det inte så mycket av, mest förbruka energi. Känner mig rätt trött faktiskt. Halva dagen har dessutom gått åt till att förbereda två dagars VAB…

Ändå rätt intressant att komma tillbaka från fyra månaders bortavaro hur perspektivet på tillbaron på jobbet förändras. Tänkte försöka behandla det vid tillfälle i en egen bloggpost.

Nu blir det musik i öronen och twittrande under en förhoppningsvis rask bussresa hemåt

Kommentera

