Det mesta har oftast ett slut…

…så även min föräldraledighet.

Idag var sista besöket på öppna förskolan tillsammans med @_Lillebror.

20121219-181248.jpg

Även om det känns som slutet kommer väldigt hastigt denna gång känns det vemodigt. Jag har ju varit hemma i fyra månader, men så här i backspegeln känns det som betydligt kortare tid. Nu är det två dagar kvar på föräldraledigheten innan jag och @_Lillebror ska dela vardagen med andra människor utan att ha varandra vid vår sida. Känns väldigt märkligt.

Så samtidigt som jag ser fram emot att fira jul och nyår tillsammans med familjen så vill jag ha det framför mig så länge det bara går.

Kommentera

