Jädra skitbacill

Sitter och inväntar att torktumlaren med @_Lillebrors sängkläder ska bli klar så att jag kan gå och lägga mig.

Verkar som vi fått hem magsjuka som drabbat @_Lillebror. Han är först ut i familjen och hoppas verkligen att det stannar vid honom, även om oddsen för att @_Storasyster också är smittad är väldigt låga. Hur som helst får hon hänga hemma med oss de närmaste två dygnen för säkerhets skull…för det finns ju ändå en liten chans att hon klarat sig.

Sen hoppas jag verkligen att vi inte smittat ner min bror och hans familj. De har verkligen gjort allt den senaste tiden för att hålla sig friska. Vore så typiskt om vi smittade ner de idag.

Nu hoppas jag att vi får en lugn natt, och att vi kan friskförklara oss a.s.a.p.

Kommentera

