Fick nästan som jag ville

Ikväll har jag experimenterat på bloggen. Jag ville få till det så att mina bilder från Instagram publiceras här för att få lite bättre sökmöjligheter. Helst skulle jag vilja få bilderna publicerade i ett helt separat flöde från huvudflödet – något som jag inte lyckats få till. Att jag vill ha inläggen till ett subflöde är att jag inte vill de publicerade som en bloggnyheter till Twitter via ifttt.com. Jag tycker också att Instagrams delning till Twitter blir bättre då den ger förhandsgranskning av bilden i flödet i vissa Twitterappar.

Jag nådde inte riktigt ända fram. Men jag har i alla fall fått till det så att mina instagrambilder pubiceras som bildinlägg men de publiceras inte som nyheter på Twitter. Alltid något.

Kommentera

