Det är kul att fylla år

20120923-213537.jpg

Vaknade i morse till skönsång av familjen och därpå en god frukost. Det var inte igår som jag satt länge vid frukostbordet tillsammans med min fru och bara tog det lugnt och njöt av frukosten, något vi kunde göra idag. En skön start på dagen.

Något som däremot inte var lugnt var inflödet av tweets till mig. Blev verkligen överrumplad av alla grattistweets. Tack än en gång för all uppvaktning. Det är ju riktigt kul att fylla år.

Har nu inlett mitt sista år på 30-talet. Säger det ofta, men det är inte klokt vad tiden rusar på. Känns som det var igår jag fyllde 25…

2 comments

  1. Härligt att du fick en bra start på födelsedagen.
    Kan bara hålla med om att tiden rusar iväg. Tänk det är 39 år sedan jag och din far stolt fick snusa på dig och lära känna dig.
    Rörd när jag tänker på den känslan som infann sig i vårt liv.
    Nu är du själv pappa till två härliga barn.
    Det är stort och underbart.
    Kram o än en gång grattis min käre son

Kommentera

