I slutet av en löparrunda

När jag är ute och springer så är det många tankar som snurrar i skallen. Höger och vänster hjärnhalva aktiveras och fantasin sätter i gång. Löparrundor har löst många problem för mig genom åren. En löparrunda (eller promenad för den delen) är överhuvudtaget ett utmärkt tillfälle att ”rensa skallen”.

Men under sommaren är det inte så värst mycket att fundera kring.

Senaste rundan blev det tankar kring hur jag skulle ta mig hem, i och med några skyltar jag stötte på. Jag vet att detta är urkasst, men jag måste ändå visa detta så jag får det ur min skalle. De kassa funderingarna hjälpte också till att glömma bort hur tungt det gick på rundan 😉

Hur ska jag ta mig över vägen? Enbart gående tillåts gå över
20120731-214052.jpg

Vart tar jag vägen här? Enbart gående och cyklister tillåtna. Blir en omväg.
20120731-214110.jpg

Kilometertid under 3,3 minuter för att svänga höger – får bli en omväg för att ta mig hem
20120731-214122.jpg

Kommentera

