Två fredagar kvar av 2012!

Efter att ha jobbat sista dagen innan semestern är jag nu på väg hemåt. Härlig känsla i kroppen att ha hela semestern framför mig.

Jag slås samtidigt av tanken att jag nu bara har två fredagar kvar att jobba under 2012, om inget oförutsett händer.

Efter semestern och därpå två veckor på jobbet kommer jag gå på min andra föräldraledighet i livet. Jag kommer då ha äran att få spendera tiden fram till januari 2013 tillsammans med barnen. @_Lillebror på heltid och @_Storasyster under de tider hon inte är på förskolan.

Det är livskvalitet men jag inser utifrån det jag upplevde vid förra föräldraledigheten att det också innebär en stor utmaning för mig. Både i avsaknad av kontakt med vuxna personer men också i att ha begränsat med egen tid.

One comment

Kommentera

